Wspólpraca,Testowanie,Recenzje,Moje wygrane i gadżety,Konkursy,Darmowe próbki i gadżety,Strony

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Recenzja płukanki do ust.

A dzisiaj przygotowałam dla was recenzje płukanki do ust firmy DentoFresh :)

Tak piszą:
Płukanka do ust DentoFresh Junior jest dedykowana dzieciom od 6. roku życia.
Zawiera naturalne olejki eteryczne:
  • miętowy
  • tymiankowy
  • eulaliptusowy
  • szałwiowy
I ich składniki:
  • eukaliptol
  • tymol
  • mentol
Olejki eteryczne niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenia dziąseł i przywracają florę bakteryjna jamy ustnej. Eukaliptol, tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie się płytki nazębnej. Fluorek sodu i ksylitol chronią zęby przed próchnicą. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę na powierzchni zębów, ograniczając działanie kawasów. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, dzięki czemu lepiej oczyszcza i chroni zęby.
Nasze płukanki do ust nie zawierają alkoholu. Jest to bardzo korzystne, ponieważ alkohol może zbyt wysuszać błonę śluzowa jamy ustnej lub powodować jej podrażnienia. Jest to dodatkowa korzyść z punktu widzenia produktu dla dzieci. Na rynku polskim jest znikoma ilość preparatów przeznaczonych dla dzieci oraz preparatów bez alkoholu.
Sposób użycia:
Płukać jamę ustna po każdym szczotkowaniu zębów (przynajmniej rano i wieczorem) 10ml płynu DentoFresh Junior, przez 30 sekund. (dozownik znajduję się na nakrętce). Nie rozcieńczać. Nie połykać. Nie płukać jamy ustnej wodą.




Moja opinia:


Wygląd zewnętrzny:
Butelka jest zrobiona z plastiku i tu wielki + ponieważ w dziecięcych rączkach buteleczka szklana mogłaby się stłuc. Naklejka jest bardzo przejrzysta i wykonana z wytrzymałej folii dzięki czemu podczas dotykania wilgotnymi rękami nie zdziera się. No i zawiera kieliszek do którego można wlać 20ml płynu.
Działanie:
Ten płyn jak mówi producent ma mieć smak gumy balonowej. Ja osobiście w małym stopniu go wyczuwam. Bardziej czuć olejki eteryczne. Alę muszę przyznać, że po płukaniu ust zostaje świeży i bardzo przyjemny zapach. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam małą zmianę. Nie miałam już nieprzyjemnego zapachu z ust. Jestem nim zadowolona szkoda tylko, że tak szybko się skończył. No cóż zakupię go chyba. :)
Cena:
około 14 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz