Wspólpraca,Testowanie,Recenzje,Moje wygrane i gadżety,Konkursy,Darmowe próbki i gadżety,Strony

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Eliksir do ciała i krem do twarzy od SpaKosmetyki.pl

Eliksir do ciała
1. Eliksir do ciała z olejkiem arganowym.  250 ml Cena: 65zł
Opis producenta:
Ekskluzywny eliksir do ciała: przygotowany na bazie masła Shea i unikalnej kompozycji naturalnych olejów roślinnych: certyfikowanego oleju arganowego avocado.
  • intensywnie, trwale nawilża i odżywia głębokie warstwy skóry,
  • likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia, łagodzi podrażnienia, wzmacnia ją, przywracając jej jędrność i elastyczność,
  • nadaje skórze aksamitną miękkość pozostawiając delikatny film,
  • opóźnia procesy starzenia
Składniki aktywne:
  • Certyfikowany Olej Agranowy
  • Masło Shea (EcoCert)
  • Olej Avocado
Sposób użycia:
Nanieść na dłoń delikatnie rozprowadzić na całej powierzchni ciała delikatnymi kolistymi ruchami. Stosować 2 – 3 razy w tygodniu. Łączyć z serią.
Moja opinia:
Uwielbiam olejek arganowy więc po otworzeniu próbki wiedziałam, że eliksir będzie dobry. Mam bardzo wysuszone nogi dlatego po kąpieli posmarowałam je. Następnego dnia widać było efekty. Skóra była nawilżona i nie była tak jak zwykle sucha i spierzchnięta. Więc jeśli macie takie problemy możecie pójść do apteki i zapytać o próbki na pewno się nie zawiedziecie.

Krem do twarzy
1.Arganowy krem do twarzy na dzień i na noc 50 ml Cena: 55zł
Opis producenta:
Ekskluzywny krem z certyfikowanym olejkiem arganowym łączący w sobie siłę natury i niezwykłą skuteczność:
  • stworzony z najwyższej jakości wyselekcjonowanych składników pochodzenia roślinnego,
  • widocznie ujędrnia, ma silne właściwości nawilżające i odżywcze, bogaty w witaminę E i sterole,
  • zabezpiecza przed działaniem czynników zewnętrznych i promieniowaniem UV,
  • przywraca skórze promienny wygląd,
  • nadaje się pod makijaż.
Składniki aktywne:
  • Certyfikowany Olej Arganowy
  • Olej Avocado (EcoCert)
  • Olej Jojoba
Sposób uzycia:
Krem stosować rano i wieczorem na umytą twarz.
 Moja opinia:
A tak po rozsmarowaniu:
Po użyciu kremu zauważyłam lekka różnicę. Moja skóra była bardziej nawilżona i niepodrażniona – co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło ponieważ po użyciu niektórych produktów na twarzy wyskakuje uczulenie i skóra jest zaczerwieniona. Ma ładny zapach. Jest delikatny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz