Wspólpraca,Testowanie,Recenzje,Moje wygrane i gadżety,Konkursy,Darmowe próbki i gadżety,Strony

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Recenzja masła regeneracyjno-rozświtlającego od SpaKosmetyki.pl

Masło regeneracyjno-rozświetlające
1.Agranowe masło do ciała 200ml Cena: 55zł
Opis producenta:
Kompozycja bogata w masło shea, certyfikowany olej arganowy, proteiny mleka koziego i drobinki złota dostarcza suchej i wymagającej skórze składników regenerujących i wspomagających jej naturalne procesy obronne. Masło silnie odżywia i nawilża, opóźnia proces starzenia się skóry, delikatnie natłuszcza, a także naturalnie chroni przed czynnikami zewnętrznymi i promieniami UV. Kompleks zapewnia skórze intensywną pielęgnację, aksamitną gładkość i piękny, młody wygląd. Złoto rozświetla skórę i poprawia jej koloryt.
Składniki aktywne:
  • Certyfikowany Olej Arganowy
  •  Masło Shea
  • Olej Avocado
  • Olej Macadamia
Moja opinia:
Po rozsmarowaniu:

Masełko zawiera drobinki złota -po otworzeniu próbki byłam bardzo zaskoczona nie wiedziałam co to jest. Ale weszłam na ich sklep i dokładnie doczytałam co tam się znajduje. Czy nawilża skórę? Tego do końca nie jestem pewna po krótkim testowaniu – alee zapowiadało się dobrze :) Jego zapach jest dość intensywny ale piękny bo zawiera olejek arganowy. Myślę gdybym mogła zakupiłabym go i dalej używała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz