Wspólpraca,Testowanie,Recenzje,Moje wygrane i gadżety,Konkursy,Darmowe próbki i gadżety,Strony

sobota, 11 stycznia 2014

Wygrana od Everlasting Flowers.

Przepraszam za dłuższą nieobecność. Byłam zapracowana. Nie miałam czasu. Do tego ta nędzna choroba wykończyła mnie. Ale już od dziś jestem tylko dla was ;)
---------------------------------------------------------------------------------
Przez ostatnie dni dostałam dużooo paczuszek :) Wszystkie umieszczę w klejonych postach. Na pierwszy ogień idzie wygrana od Everlasting Flowers. Dwa piękne kwiatki w szklanych pojemniczkach. Są boskie i na pewno nie opuszczę ich strony. Zawsze służą radą. No a poza tym mam od nich już 2 róże (czerwoną i żółtą) - są śliczne. Naprawdę. Były opakowane w gąbeczki piankowe, które zabezpieczają przed stłuczeniem :)
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz